Apeland la o agentie SEO, firma dvs. va simti imediat schimbari pozitive, mai ales daca topurile pe motoarele de cautare sunt preocuparea ta principala. Astfel de servicii sunt indispensabile in anul 2020.
SEO ii ajuta pe proprietarii de intreprinderi mici sa creeze site-uri web rapide, robuste si usor de utilizat, care se claseaza mai sus in motoarele de cautare, ceea ce la randul sau ajuta la atragerea clientilor potentiali mai calificati pe site-urile lor si, in cele din urma, la cresterea ratelor de conversie.
SEO ajuta, de asemenea, la cresterea gradului de constientizare a marcii pentru afacerea dvs., deoarece utilizatorii motoarelor de cautare au mai multe sanse sa aiba incredere intr-un site care se afla pe prima pagina a paginilor cu rezultate ale motorului de cautare (SERP) decat marcile care nu sunt.
Daca sunteti proprietarul unei companii mici, ar trebui sa utilizati SEO pentru a construi o prezenta puternica pe web si a va ocoli competitiile pentru a castiga noi clienti pentru afacerea dvs. si pentru a-l duce la nivelul urmator.
Cautarea organica este o parte imensa a performantei site-ului web al majoritatii afacerilor, precum si o componenta critica a canalului de cumparare si, in cele din urma, ii determina pe utilizatori sa finalizeze o conversie sau o implicare.
Dupa cum stiu specialistii in marketing, Google detine o portiune semnificativ mai mare din piata de cautare decat concurentii precum Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo si multi, multi altii.
Asta nu inseamna ca toate motoarele de cautare nu contribuie la vizibilitatea marcii, doar ca Google detine aproximativ 75% din piata generala de cautare. Este lider clar si, prin urmare, este important sa urmati liniile directoare. Serviciile de optimizare seo sunt cea mai buna cale pentru a obtine cautare organica.
Scopul oricarui SEO experimentat este de a stabili o baza solida pentru un site web frumos, cu o experienta de utilizator curata si eficienta, usor de descoperit in cautare, datorita increderii si credibilitatii marcii si a proprietatilor sale digitale.
Multe elemente intra in stabilirea autoritatii cu privire la motoarele de cautare precum Google. In plus fata de factorii mentionati mai sus, autoritatea se acumuleaza in timp, ca urmare a unor elemente precum:
-Profiluri de backlink de calitate.
-Comportamentul pozitiv al utilizatorului.
-Semnalele de invatare automata.
-Elemente si continut optimizate pe pagina.
Dar stabilirea acestei autoritati va face mai mult pentru o marca decat majoritatea, daca nu toate, alte optimizari digitale. Problema este ca este imposibil sa creezi incredere si credibilitate peste noapte – la fel ca in viata reala. Autoritatea se castiga si se construieste in timp.
Stabilirea unui brand ca autoritate necesita rabdare, efort si angajament, dar se bazeaza si pe oferirea unui produs sau serviciu valoros, de calitate, care sa permita clientilor sa aiba incredere intr-un brand. Anul 2020 a pus multe piedici pentru proprietarii de magazine si antreprenorii din Romania, insa cu o strategie SEO bine pusa la cale de o agentie SEO, orice obstacol poate fi indepartat pentru a obtine cele mai bune rezultate online!