Reintra in ritmul jobului dupa sarbatori usor

Trezeste-te devreme

De fapt, revino la programul normal de somn dinainte de sarbatori. Chiar daca in primele zile poate fi dificil, te va ajuta sa-ti reintri mai usor in programul normal de lucru.

Nu prelungi agonia

Fie ca lucrezi la birou sau acasa, daca ai inceput lucrul si concediul s-a terminat, atunci s-a terminat. Incepe sa rezolvi sarcini de lucru inca de la primele ore ale zilei. Amanarea inceperii lucrului sub motivul unei “perioade de reacomodare”  este cel mai rau lucru pe care il poti face. Cea mai rapida cale de a-ti reveni la ritmul normal este pur si simplu sa incepi.

Nu exagera

Dupa 5-7 zile in care nu ai lucrat, poate fi putin mai dificil sa revii la ritmul normal de lucru. Nu exagera, nu te incarca cu mai mult decat poti face. Iti va da o senzatie de supraincarcare si oboseala. Ia pe rand fiecare activitate si in scurt timp vei ajunge la nivelul normal de lucru.2 gram zithromax

Evita melancolia sarbatorilor

Cel putin pana revii la modul normal de lucru evita activitatile legate de sarbatori la locul de munca : discutiile cu colegii, urmarirea retelelor de socializare, pozele de la petrecerea de Revelion sau din vacanta de la munte. Lasa nostalgia la o parte, concediul a trecut, a inceput un nou an, priveste inainte.

Organizeaza-te

Indiferent ca abia te-ai reintors la lucru sau nu, lista cu sarcinile ce trebuie rezolvate peste zi este un instrument foarte util in imbunatatirea modului de folosire a timpului. O reactie comuna primelor zile de dupa concediu este aceea de eficienta scazuta. Se poate intampla sa simti ca nu reusesti sa te concentrezi, incepi mai multe activitati si nu reusesti sa termini nici una sau oricum, ca vanasezi foarte incet. O lista cu ceea ce iti propui sa faci in ziua respectiva te va ajuta foarte mult. Incepe cate o activitate pe rand si nu trece la alta pana ce nu ai terminat-o.

Situatia la zi

O activitate cu care poti incepe este actualizarea situatiei proiectelor la care lucrai inainte de concediu. Daca in la acele proiecte mai lucreaza si alte persoane, un bun inceput este sa te pui la curent cu stadiul in care se afla fiecare.

Mergi la sala

Fa sport, exercitii fizice, plimbari, jogging. Mesele copioase si programul de sarbatori au introdus probabil o doza mai mare de sedentarism in rutina ta zilnica. E momentul sa te pui in miscare. Exercitiile fizice te vor ajuta sa-ti recapeti si ritmul de munca.

Lasă un răspuns