Promovarea online – profitabilă sau nu?

Ce e promovarea online?

­Promovarea online reprezintă una dintre cele mai populare metode prin care cineva (persoana fizică sau companie) dorește să se facă cunoscut. Fie prin intermediul reclamelor de pe diverse site-uri, fie cu ajutorul motoarelor de căutare (Google, Bing, Ask.com), oricine are o afacere care se bazează pe conexiunea la internet dorește să aibă un profit cât mai mare.

Promovarea online

Cum se procedează?

În primul rând, trebuie să știi pe ce se bazează ideea ta, apoi să deții un blog sau un website unde să creezi conținut valoros sau unde să îți vinzi produsele.Următoarea etapă e reprezentată de cum te faci cunoscut, iar aici apar mai multe posibilități precum trimiterea site-map-ului tău diverselor motoare de căutare, afișarea pe mai multe site-uri prin diverse metode (comentarii la articole, pingback, link exchage), dar și promovarea prin intermediul social media și utilizarea unor progrămele care se ocupă cu SEO (Search Engine Optimization). Variante sunt multe și rămâne la latitudinea fiecărei persoane ce să aleagă și cum să procedeze.

De ce alegem mediul online?

Fiecare dintre noi are o gândire diferită și o idee de afacere diferită în același timp. Poate unii vor să aibă un site care să promoveze anumite idei sau o organizație non-profit, pe când alții se gândesc numai la câștig. Indiferent de ce vrei să faci în mediul online, la fel cum am spus și mai sus, ai nevoie de promovare, iar în momentul în care alegem să ne promovăm cu ajutorul Internetului avem mai multe motive. Printre acestea se numără ușurința de utilizare a uneltelor de promovare, costurile mult mai mici, dar și atingerea unui număr foarte mare de persoane.

E profitabil sau nu?

Răspunsul la această întrebare nu e ceva absolut cert, ci depinde foarte mult de nișa pe care activezi, de produsele sau serviciile pe care le oferi și de felul în care e făcută promovarea. Nu există o soluție care să garanteze succesul în mediul online pentru că Internetul e în continuă schimbare.

Articol trimis de Georgiana.

Lasă un răspuns