In lumea marketing-ului online, invoatiile tehnologice sunt esentiale, mai ales pentru firmele si magazinele care vor sa se mentina pe linia de plutire. Numai in ultimii doi ani piata cu magazine virtuale din Romania a expodat si, avand in vedere ca fiecare dintre acele magazine doresc sa fie in topurile cautarilor, firme precum ITeXclusiv lucreaza intens pentru a furniza serviciile. Fie ca este vorba de servicii de web design site, mentenanta, creare site-uri sau magazine, ITeXclusiv este un leader in randul agentiilor de servicii online, iar cei care au lucrat in trecut cu ei recunosc profesionalismul si atitudinea implicata a echipei ITeXclusiv. Aceasta atitudine de care a dat dovada ITeXclusiv a facut posibil un portofoliu vast de clienti cu firme romanesti (unele chiar foarte cunoscute). Insa, serviciile ITeXclusiv au ajutat foarte multe afaceri de tip start-up sa se ridice la un nivel la care nu ar fi sperat niciodata, iar asta datorita pachetelor cu servicii profesionale de marketing online, SEO si web design.
Un site web de calitate are multe avantaje pentru dezvoltarea afacerii tale sau a activitatii profesionale.
Aspectul joaca un rol decisiv. Prima impresie joaca un rol important, mai ales in contextul in care in cateva secunde site-ul trebuie sa convinga un “trecator” digital sa se opreasca mai mult si sa decida sa iti exploreze paginile.
Daca doresti sa iti reproiectezi site-ul sau sa creezi primul site corporativ, este logic sa investesti in activitatea unui grafician profesionist care cunoaste standardele web din ziua de astazi. Un grafician web cu multa experienta va fi capabil sa adapteze (sau sa creeze de la zero) identitatea vizuala la contextul versatil al web-ului, astfel incat site-ul tau web sa fie disponibil si armonios pe diferitele suporturi sau terminale (ecrane mari, tablete, telefoane mobile) care vor fi utilizate de vizitatorii tai. Vorbim despre design responsive sau despre site-uri web adaptive.
ITeXclusiv are cea mai buna echipa de creatori de site-uri care, nu numai ca leaga imaginile in mod armonios, insa scripturile de programare sunt scrise impecabil.
Mai decisiv decat aspectul grafic al site-ului web (si potentialul sau efect “wow!”) este gradul de corelatie perceputa de vizitatorii intre, pe de o parte, ceea ce cauta si, pe de alta parte, ceea ce ofera site-ul tau web. Daca vizitatorul a sosit de la Google, cel mai probabil a facut doar o cautare cu intentie concreta. In 80% din cazuri el cauta informatii. El are o intrebare sau o problema de rezolvat. Cand aterizeaza pe site-ul tau, va evalua in cateva secunde daca continutul de pe site-ul tau web se potriveste sau raspunde la ceea ce cauta. Daca decide acest lucru, va ramane si va incepe o vizita mai aprofundata. Daca decide ca nu este ceea ce ii trebuie, se intoarce la Google pentru a urmari legaturi suplimentare catre alte posibilitati.
Un site web bun este un site web care stie sa pastreze vizitatorii
Problema este ca nu este suficient ca site-ul tau web sa contina elemente care sa raspunda intereselor vizitatorului. Acesta din urma trebuie sa-l realizeze si in mai putin de 10 secunde. Din acest motiv este esential ca acesta sa se poata orienta foarte repede in continutul si navigarea site-ului. Din aceasta perspectiva, rolul paginii de pornire este fundamental. Acesta trebuie sa permita unui nou vizitator sa inteleaga in cateva secunde scopul intregului site web si sa acceseze, prin link-uri integrate intr-o logica de navigare vizuala, sectiunile principale ale activitatii sau oferta ta. Rolul esential al paginii de pornire este de a convinge vizitatorul sa faca clic pe un link pentru a intra mai departe in continutul site-ului tau web care reprezinta un fel de hol de intrare.
In experienta noastra, companiile care investesc resurse in reproiectarea, optimizarea sau dezvoltarea designului si continutului site-ului lor web fac acest lucru in primul rand pentru a creste vizibilitatea afacerii lor. In primul rand, trebuie sa iti faci griji pentru pastrarea si rata de conversie a vizitatorilor. In caz contrar, este zadarnic sa lucrezi pentru a creste traficul de site-uri. Care este rostul de a trimite trafic catre un site web de care nimeni altcineva nu este interesat?
Cu toate acestea, odata ce partea comerciala a site-ului web este solid stabilita, cu o rata de conversie buna, este timpul sa lucrezi la achizitionarea traficului. Un site bine clasat pe Google este un mod uimitor de a genera continuu vanzari (daca ai un magazin online) sau de a aduce multi interesati de oferta ta de servicii. Acesta este al patrulea beneficiu al unui mare site web, pe care il vom explora in aceasta sectiune.
Conceptul de crestere a vizibilitatii site-ului web este important. Un site web fara trafic, cu putini vizitatori, indiferent de calitatea designului sau, de inteligenta ergonomiei sale si profunzimea subiectului sau, nu va avea niciun impact. Site-ul web trebuie sa fie capabil sa atraga atentia vizitatorilor tai si sa-i transforme in persoane interesate de produsele sau serviciile tale. Cu toate acestea, aceasta capacitate este inutila daca nimeni nu gaseste site-ul tau web.
Un site web nu se afla pe o strada unde trecatorii se plimba. Un vizitator al site-ului tau web nu vine niciodata la intamplare. Un vizitator poate ajunge cautand motorul de cautare Google, fie pe un link la care se face referire in mod natural, fie printr-un anunt Google AdWords (este posibil sa cumpere trafic in moneda hard). Poate ajunge, de asemenea, pe site-ul tau de pe social media sau printr-un link dintr-un e-mail. In cele din urma, s-ar putea sa fi urmarit inca un link de pe un alt site web sau sa cunoasca, pur si simplu, site-ul si sa revina direct tastand numele de domeniu.
Posibilitatile sunt numeroase, dar nimic nu este intamplator si de aceea strategia ta web ar trebui sa includa o strategie de achizitie a traficului.
Investind in servicii de web design site, si pagina ta poate arata impecabil!