Casele de marcat sunt foarte importante pentru orice business deoarece acestea se ocupa cu calcularea fluxului de bani care intra in firma. Astfel, managerul, dar si autoritatile au un raport cu privire la suma incasata si nu se pot face acte precum evaziunea fiscala, dar nici un angajat nu poate sustrage vreo suma fara a ridica un semn de intrebare.
Exista foarte multe modele de case de marcat, dar pentru o firma la inceput de drum niste case de marcat ieftine ar fi alegerea perfecta deoarece chiar si acestea sunt dotate cu toate optiunile necesare bunei functionari a magazinului/firmei din punct de vedere econimic.
La pachet cu aceste case de marcat vin si anumite beneficii pe care le aveti din partea vanzatorului. Si ca tot vorbim de vanzator, eu recomand Tehnica Fiscala pentru profesionalism si preturile bune pe care le au pentru casele de marcat de pe site.
Acum sa ne intoarcem la beneficiile pe care le poate avea un cumparator atunci cand se decide sa achizitioneze case de marcat.
Transparenta procesului este ceva important pentru toti producatorii. Astfel, de la inceput stii care sunt toate cheltuielile si care sunt pasii pe care trebuie sa ii faceti pentru a seta si folosi casa.
De asemenea, acum, toate casele de marcat sunt dotate cu jurnal electronic deoarece ANAF a decis ca fiecare operator economic sa aiba obligatia de a utiliza acest sistem datorita faptului ca este unul mult mai sigur si poate transmite datele incasarilor in timp real catre manager si organele fiscale.
Firma de la care cumperi casa de marcat poate oferi optional si fiscalizarea acesteia. Astfel, nici nu mai trebuie sa pierzi timp pe la ANAF si celelalte institurii si poti sa apelezi la o echipa de profesionisti pentru a intocmi dosarul ANAF si pentru a obtine toate actele necesare pentru inscrierea acesteia.
Ca idee, procesul pe care trebuie sa il urmariti pentru insceierea unei case de marcat (fiscalizarea acesteia) consta intr-un dosar care trebuie depus la Directia Generala a Finantelor Publice care trebuie sa includa, printre altele, copii dupa actele firmei, certificatul de garantie al casei de marcat, copie dupa procesul verbal de sigilare a casei de marcat, dar si o cerere tip.
Apoi trebuiesc obtinute si avize de la Administratia Financiara de care apartine firma. Deci alt dosar, alte cozi etc. Lucruri din care concluzionam ca cel mai bine este sa apelati la servicii complete si sa lasati firma care va vinde casa de marcat sa se ocupe de tot acest proces si doar sa beneficiati de rezultat.