25 de moduri prin care poti reduce stresul

  • Dormi 7-9 ore pe noapte. Somnul reduce secretia de cortizol din circulatie.
  • Practica yoga sau pilates.
  • Prepara-ti mesele din timp, in cantitati mai mari. Le poti portiona si pastra la congelator, astfel incat intotdeauna sa ai mancare sau gustari gata pregatite.
  • Scrie intr-un jurnal. Acorda-ti 15-30 minute/zi pentru a te elibera in scris de toate emotiile negative.
  • Uita-te la un serial sau o emisiune amuzanta.
  • Iesi la o plimbare.
  • Practica tehnici de respiratie.
  • Mananca atunci cand iti este foame.
  • Razi cat poti de des. Iesi la un spectacol de comedie  sau petrece-ti timp cu cineva care te face sa razi.
  • Mergi la masaj.
  • Citeste o carte antrenanta.
  • Inchide programele si site-urile de stiri.
  • Iesi cu bicicleta in parc.
  • Scrie in fiecare zi 10 lucruri pentru care esti recunoscator.
  • Creeaza ceva cu mainile tale: un desen, o poezie, un fel de mancare etc.
  • Nu ignora problemele – infunta-le si mergi mai departe.
  • Reevalueaza-ti dieta si activitatea fizica. Un deficit prea mare de calorii sau efortul fizic in exces pot cauza stres in plus.
  • Nu trebuie sa fii perfect.
  • Cumpara-ti ceva ce iti place: flori, bijuterii, obiecte decorative…nu mancare.
  • Danseaza atunci cand esti singur.
  • Fa o baie cu spuma si uleiuri aromatice.
  • Prioritizeaza-ti problemele si activitatile. Ocupa-te doar de ceea ce trebuie rezolvat acum. Uita de restul pana cand le vine randul.
  • Inconjoara-te de oameni pozitivi.
  • Fa activitati impreuna cu familia sau prietenii: fotbal, baschet, ping-pong, badminton etc.
  • Zambeste!!!

Lasă un răspuns